Followers

23 July 2010

sebuah kasih sayang!!

salam jumaat dan rindu buat semua kawan2 blog...
apa khabar ye?? ku titipkan doa agar kalian berada
dlm rahmat Allah selalu...Insyaallah..

Hari ni pagi2 mak dah tepon nak datang umah!! apa???
mestinya ujung minggu cam ni umah mmg berselerakan...
sambil2 berkemas, bersiap2 tuk ke pasar nak beli lauk-pauk
buat makan tgh nanti...seawal pagi jugak saya zaasss ke pasar...
beli2 apa yg patut...macam2 rasa nak beli dan tentunya tak
lupa kuih benderang yg jadi kesukaan mak dan ayah...

Balik ke umah. mak dan ayah dah sampai...
dan yg hepi, mestinya my doter la...mmg sgt rapat ngan
nenek dan atuknya...

Saya pulak terus masuk dapur masak tuk makan tgh...
my hubby ngan my doter bawak mak dan ayah tgk2 umah
baru kami yg masih lum siap sepenuhnya...

Hari ni smpt buat kari ikan tenggiri dan siakap 3 rasa...
haaa...mmg lupa nak ambil gambar masakan tadi...haha...
mmg busy sungguh...

masa pulang, sambil salam2 saya selitkan duit buat mak,
dan masa saya selitkan duit ke tangan ayah, beliau kata:
'tak yah la susah2 bagi duit kat kitaorang, siapkan umah
dulu..biar senang2 nanti...menitis airmata!! sayang sungguh
ayah pada saya..dari dulu smp skrg!! tak apalah ayah...
mmg rezeki di mana...saya rasa hasil ingatan saya buat
ayaah dan mak, rezeki saya skrng makin bertambah2...
sementelahan pula saya dah dpt gaji baru unk dg41...
Alhamdulillah...saya sayang sangat pd mak dan ayah!!!

3 comments:

ibu WaWa said...

selagi banyak kita memberi, selagi itu rezeki kita bertambah...

Dilla Ady said...

rasenye lebih berkat kan kak kalu rezeki kite dapat kite bg mak ayah same2 rase..

HASNAH said...

ibu wawa: betul la..setuju sangat2!!


Dilla: sejak akak mula bekerja hingga skrg, tak pernah lupa pd mak dan ayah, makin hari rasa lebih senang...Insyaallah...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers