Followers

27 July 2010

apa dah jadi??

Salam buat semua...
Pagi tadi bangun tuk sahur, tiba2 rasa cam ada sesuatu dekat bibir...
cepat2 tgk di cermin...alahai mak datuk!! nape ngan bibir ni?? apa dah jadi???
haha..kelakar la...bibir yg cantik2 (cantik ker??) ni membengkak tiba2...siap kejutkan my hubby ngan doter sahur dan tgk apa yang dah berlaku kat bibir saya,
apalagi diorang pun bantai gelakkan saya sampai keluar air mata...
my hubby kata mungkin digigit semut, my doter plak kata mungkin digigit nyamuk,
maklumlah skrg kan musim nyamuk tengah menggila!!! apa2 pun...pagi ni saya
ke sekolah dengan bibir membengkak...nasib baik lah puasa...turun dari kete,
terus masuk bilik..diorang tak lah pasan sangat, kecuali dua tiga org guru yg
rapat ngan saya...dibantainya ketawa...kang ada yg turut bengkak sama kang!!!

Align CenterTengok bibir pic atas yg cun melecun, tetiba je pagi ni pic bawah
membengkak semacam!!! tebal cam jeniffer lopez!!! haha...

4 comments:

Idalara said...

kena gigit semut kot....kdg tu ida pun ada ken a mcm tu...buruk betul rasanya..

HASNAH said...

ida, tebal semacam..seksi abisss...

nza said...

seksi apa...kha.kha.kha...jgn mare....

ibu WaWa said...

kena gigit serangga kot?

oklah tu, bila lagi nak merasa bibir seksi!!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers