Followers

28 June 2010

photoshot!!

Assalamualaikum...
Tgk tajuk kt atas dah nak tergelak..
ada la tu org perasan...
nak jadi model konon!!...
tapi..bagus jugak kan...
sekurang2nya model tak berbayar..keh2x..

Kisahnya my hubby ngan my doter
punya kerja..punya hobby..
dua2 tu sekepala betul!!
hari tu balik dari shopping kt bandar,
kitaorang singgah kt tepi pantai...
nak tau buat apa..semata2 nak buat
photoshot..hehe,,mengada kan!!
tapi tu la..kita pun tukang
rakam gambar diorang yg enak2 dok
buat photoshot tu...

Jom layan..

tgk lah diorang tu bersungguh betul kan!!


photo yg ni hasil dari nikon digital saya punya...


agak2 mutu photo sama tak ngan nikond5000 diorang tu..hehe!!



Ada jugak tu...mesti!!

4 comments:

nza said...

bagus gak tu....anak2 dara nza nie lak kalu nk snap gambar mula la lari2...malu konon...

Dilla Ady said...

akak minat photography gak ye..ramai kan skang nih minat photography nih..

sib baik anak kak has tu pandai posing...sporting jek

HASNAH said...

nza, tah lah tiba2 je semua minat ngan photography...photographer tak bertauliah..hihi..

HASNAH said...

dilla, ala...model estet jek!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers