Followers

28 June 2010

jom...soping lagi!!

Assalamualaikum..
Semalam ke Kota Bharu lagi...
Jalan2 tuk soping lampu2 comel!!
Ahh...fenin kepala, tak tau
nak pilih yg mana...
mau atau tidak..
kena jugak pilih dan beli..
jom tgk aktiviti semalam...

Jom, kita ke KB...zassss...layan!!

mesti cukup korum..


Kedai ke3 sesi pencarian..


ok la kt sini je!!! itu kt hubby..so ikut je la...


posing la..apalagi!!




pilih..jangan tak pilih..


ok jugak yg tu...


teknik 'bokeh' oleh my doter...not bad!!


berenti makan kt rasa mas kb mall...ok je!!




menu tghari...


waktu pulang..sggh kt kyros kebab plak..dahaga beb!!




4 comments:

nza said...

semangat brtmbah brkobar tu dpt lampu cantik....

Nida said...

mesti rambang mata nak memilih.. teringat masa kami membeli dulu, last2 serah kat hubby untuk buat pilihan, sebabnya diriku dah tak tahu nak pilih mana

Dilla Ady said...

la kak has....mane lampu yg akak pilihnye tu? hihihihi

HASNAH said...

nza, mmg la pun!!

nida, yg masalahnya ni, hubby dah serah bulat2 kt kita...tu yg cam fenin semacam je...

dilla, tunggu kemunculannya..saja nak buat kejutan..hihi...konon!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers