Followers

24 June 2010

mr happy!!


Assalamualaikum ....sayang anda2 semua!!
Dah lama tol tak dpt award atau tag dari sape2..
maklumlah sejak kebelakangan ini saya pun tidak selalu
meng'apdet' post di blog ini..
jadi mungkin kawan2 sudah mula melupakan saya..
harap2 tidak lah ye..lagipun saya juga selalu
blogwalking ke laman rakan sahabat semua!!

Hari ni betul2 hepi coz saya mendpt award dan tag mr happy..
Award ni diberi oleh...fida @ mida
thanks ya..fida!! cayunk kamoooooooooooooooo!!!
dan sesungguhnya (chewahhh!!)
semoga persahabatan kita di alam maya ini
berkekalan selama2nya...

saya jawab tag ya!!


Adakah anda HAPPY sekarang ?

Alhamdulillah..betul2 hepi

Kenapa anda happy ?

sebab esok dah mula cuti hujung minggu..
lagipula ahad dpt tmbhn cuti sempena
terengganu menang dalam SUKMA yg baru lepas...hihi...

Apa benda yang boleh membuatkan anda happy ?

bila situasi terkawal..


Pernah menerima tag ?

ada la jugak...


Nyatakan warna yang anda sukai .

pink (walaupun umo dah bertambah)
still minat kt warna tu..apa nak jadi daa??


Beritahu 9 orang yang anda akan tag
Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag .
Nak tulis berjela pun tapew
Kawan-kawan blogger yang saya hargai..
kalau free bolah buat awards & tag ni ya hehehe

Ni la bahagian yg plg susah bila saya menjawab sesuatu tag!!
kena pilih kawan yg akan ditag kemudiannya,,,
tapi saya rasa lebih baik jika saya 'tag' pada
sesiapa shj yg sudi singgah di teratak ini...
tak kira pd follower2 saya yang lama atau
yg baru meng'follower' saya...sudi2 kan lah yer!!
jadi secara tak langsung juga saya tau sapa yg singgah di sini...
tapi jangan buat tak tau pulak..dah singgah dan baca entry ni
apalagi...ambiklah award dan jwb tag2 di atas ye!!


Adakah anda happy dengan apa yang anda ada sekarang ?

Syukur Alhamdulillah...
hepi dgn apa yg ada skrg..

1 comment:

FiDa@aMiDa said...

thanks cikgu hasnah sudi menjawap tag fida hehehhe

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers