Followers

21 February 2010


Assalamualaikum semua..
Jgn tak tau hari ni masuk kerja setelah
seminggu bercuti sempena CNY..
Walaupun busy coz hari pertama,
tapi smpt lagi terjah blog..

Saya suka ambik kesempatan di sini
unk mengucapkan ribuan malah jutaan
tima kasih buat semua follower yg sudi
singgah hatta silent reader sekalipun
walaupun terkadang tak smpt nak bls
mesej dari korang semua..ketahuilah
saya tetap mengingati dan sebenarnya
saya juga selalu singgah di laman kalian
walaupun tidak meninggalkan jejak..
tapi sekurang2nya sy tahu berita terkini
teman blogger semua..

Insyaallah, saya juga terasa sgt nak buat GA
(w'pun sebenarnya tak reti) maklumlah baru
blm ckp setahun dlm bdg ni, tapi nanti saya
cuba untuk merealisasikannya...chewahhh!!
(ada sesiapa dpt bg cadangan GA tak??)
Sekurang2nya saya dapat menzahirkan rasa
tima kasih saya buat semua rakan2 yg saya
sayangi.. (nantikan kemunculan saya ok)

No comments:

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers