Followers

19 February 2010

warna2 pilihan...


Semalam pegi tgk kerja2 mengecat yg sedang
dijalankan di rumah baruku...
ermmm...nak tgk tak warna2 yg jadi pilihanku
itu...pilihanku ye kawan2...hubby punya
pilihan tak de..out of service...
tu la payah gak, jenis org yg tak kisah...
kalau tanya dia..mesti jawabnya..
baik pd ummi, baik juga la pada abah...
jadinya dipendekkan citer ni la hasilnya
warna2 itu, cuma kt bilik my doter, itu
semestinya pilihan dia sendiri...tak kan tak
tau...pink la!!!
tapi ada lagi ruangan yg blm dicat, ruang tamu 1,
master bedroom, dapur..dan yg dah dicat ni la...
dan jgn tak tau model ttp kita...my doter!!!

7 comments:

imanshah said...

Mak ai, rumah warna warni

HASNAH said...

To Imanshah : tu la pasal..tak le tgk warna yg sama nanti!!

nza said...

wow...colourpol la umah has..mesti cantik...nnti naik umah jemput la kita gak ok.

HASNAH said...

to nza: ok..

ibu emy efy eqy said...

cantiknya... colourful, wonderful...

bila dah siap rumah sepenuhnya nanti, tunjuklah kat blog...

Idalara said...

ida suka kaler hijau..sejuk mata memandang..

HASNAH said...

To Ibu emy efy eqy: ok Insyaallah


To Idalara: mmg pun , bilik tamu warna hijau, nanti kalau dtg jemput la..(nanti siap umah la ya!!)

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers