Followers

07 January 2010

Majlis Penghargaan!!!



Jgn terkejut plak la ye!!
nanti nak citer lu...
Hari ni, khamis - 7 Jan, saya ke stadium negeri Kuala Terengganu
untuk meraikan satu Majlis Penghargaan Kecemerlangan UPSR Terenggganu '09
Majlis ni disempurnakan oleh YAB Dato' Haji Ahmad Said, MB Terengganu..
Ramai sungguh jemputan yg datang, terutamanya guru2 tahun 6 sluruh
pelusuk Tganu..belum masuk lagi seramai 1000 org pljr Elit UPSR '09..
patut majlis ni dibuat di Stadium Negeri..rupanya ramai sangat!!

Tahniah kepada semua!! buat murid dan juga guru!!
dan ada jugak berita gembira buat semua guru UPSR...
nanti mereka akan dibekalkan sebuah ebook buat proses p&p kerana
pelajar tahun 6 pada tahun ini akan menjawab soalan ujian bulanan
secara online!!! huii betapa canggihnya kan!!
dan keputusannya secara automatik di 'keep in' oleh Jab Pelajaran..

Dan..yg beratnya nanti adalah tanggungjawab yg guru pikul
unk mengekalkan prestasi yg dipegang oleh Terengganu selama
9 tahun berturut2...sanggupkah???

Yang pastinya tahun ini...kerja buat juga akan jadi berlebih2..
dan seperti yang saya pernah katakan..saya dah bersedia dari
segi mental dan fizikal..cuma saya mohon ke Hadrat Yang Berkuasa
agar saya diberi kekuatan dan kesihatan sepanjang hidup ini...
Insyaallah!!

5 comments:

hani@debumelukut said...

Syabas cikgu.

uzlet ─░stanbul said...

Your dress is very colorful. I liked it very much.
I always like the clothes your area :D
God bless from evil eyes ;)

see you..
take care of yourself.

Dilla Ady said...

tahniah ek kak has utk prestasi yg baik..da leh la capai azam nk jadi first class teacher nih..

canggih btul bebudak skang nih..jgn la diorang sia-siakan kemudahan nih kan..dulu blaja tak semudah skang ni..

nza said...

tahniah...mmg negeri tranggu powerful lh...
Kt sini, em...no komen la., nmpk jerr glamer ttp prestasi xsebaik pantai timur...

dh 2 thn ank nza ke sk menengah br dpt sijil pnghargaan n wang RM50..tu pn xtau mimpi apa dpt...yg lain xdpt pn...hi..

HASNAH said...

To Hani : Tima kasih!!

To Uzlet Istanbul : Thank you..you're welcome!!

To Dilla : Memang pun!! tapi tu pun untuk anak2 kita jugak!!!

To nza : Sini..banyak duit kut, khatam quran, berjaya exam dan pertandingan2 apa skalipun..dilimpahi duit diorang nih!!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers