Followers

21 January 2010

Anak pompuan sorang!!!

Petang tadi, saya dan hubby pergi menghadiri kenduri kawen anak perempuan kepada salah seorang kawan guru saya...
Apa yang nak saya kongsikan di sini ialah betapa meriahnya kenduri kawen tersebut...apatah lagi saya juga terserempak dengan rombongan pihak pengantin lelaki yang baru tiba...
Pencak silat dan alunan gendang serunai menyambut kedatangan pengantin lelaki tersebut..
Tapi sayang..tak dapat nak snap pic dgn baik kerana jemputannya terlalu ramai..sedangkan masa tu dah hampir 5 petang....padahal saya sengaja lewat ke majlis tersebut untuk mengelakkan kesesakan..tapi telahan saya ternyata salah...ramai sungguh!!!
Mungkin kawan saya menjemput semua rakan dan sahabat handai tanpa tertinggal seorang pun!! maklumlah anak pompuannya hanya itu sorang!!! Apatah lagi suaminya pulak seorang guru besar yg tentunya ramai sekali sahabat handai...
Terlintas difikiran saya, apakah saya juga akan melakukan majlis kawen sebegitu??? saya juga hanya mempunyai seorang anak pompuan dan hanya dialah sorang!!! oh!! belum masanya unk saya berfikiran sebegitu jauh...

4 comments:

maiyah said...

meriah.. satu hr nnti pun kak akan sibuk ngan keje kawin nih heeeee

Nida said...

Salam kak..

Macam mana ye kalau masa tu tiba.. mesti meriah sambutan tu nanti.. jangan lupa jemput saya tau..hehe

p/s: berangan dulu..

nza said...

betul tu has, ank satu2nya...mesti wat yg betul2 grand gitu...jgn lupa jemput nza ye...hi..lmbt lg tu.

Has bygkn nza ada dara lbh kurg sebaya 3 org...dok rancang2 nk wat serentak la..n nza dh siap pesan, kalu dh nk kawin nnti nk adakn majlis 3 in 1...kha,kha,kha..mcm dh xsabar ibu ni. Xsalahkn..rencana masa dpn.

HASNAH said...

To Maiyah : Saya selalu doakan supaya dipanjangkan umur, diberi kesihatan untuk menanti dan mengalami detik waktu itu...Insyaallah semoga semuanya baik2 dan tercapai!!! Insyaallah...


To Nida : Ok, kalau ada rezeki dan kelapangan saya tak akan lupakan sahabat baik saya di alam maya!!! Insyaallah....


To Nza: elok gak tu...3 in 1...he..he...agak2 nak buat majlis kat mana tu..johor ke kelantan? jmpt jugak tau!!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers