Followers

08 December 2009

tenet down!!!

Assalamualaikum ...windu kt korang sumer,
Actually...ada beberapa N3 yg nak dimasukkan...

1. ttg tragedi KB Mall ( tentu korang sumer dah tahu!!!)
2. ttg shopping akhir tahun...
3. ttg sang luncur!!!

tapi....
kalau korang nak tahu...
tenet tak berapa elok..
entahlah!!!
padahal dah guna streamyx...
yg paling laju plak tuh...
nak kena ni...
potong!!! potong!!!
baru padan muka
muka sapa???
muka saya & keluarga saya la...
nak publish N3 boleh..
tapi...
tak dpt nak upload pic..
tension!!!!
tapi sabar la ye...
kita pasti ketemu lagi...
di lain N3..
BYE.

5 comments:

ibu emy efy eqy said...

tak pe perlahan2 lah kak Hasnah.

jangan tension tau!

maiyah said...

hehe.. tenet tu nak kene blanja mkn roti canai tu baru bleh laju :D

Nida said...

Salam kak..

Alamak termissed mengenai isu KB Mall tu.. tak sabar ni nk lihat entri akak seterusnya

nza said...

sama le ni has..kt umah mama internet ada problem n beruk band pn gitu gak...geram sgt..mmg operasi nk jejln kt umah kekwn dh trbatas...mmg sakit hati..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

samalah kita... STREAMYX kat umah ni pun asyik DOWN jer... sakit ati jer kdg2 rasanya...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers