Followers

12 December 2009

Sang luncur!!!!

Suatu pagi tika saya sdg mengambil kain dlm mesin basuhan..saya terkejut ketika berpaling ke belakang… apa tidaknya..sang sawa sdg mengembangkan kepalanya nak memasuki pintu dapur umah tapi mujur jugak dihalang oleh kucing saya…

Tolongggg!!!!! abang !!! cepat!!!! Saya berteriak ngan kuat mengeluarkan semua sisa2 suara saya yg ala2 anita Sarawak tuh… sambil berlari keluar dan kekuatan suara itu terdengar sehingga sampai ke umah jiran saya..apalagi berlari2 jiran saya ke umah…

Tapikan dah ajal sang sawa, nak buat camna…setelah dipujuk keluar tak nak gak..akhirnya jiran saya menjerat kepalanya dan diheret keluar dan tam…tam…pukul ngan buluh…satu ari tak dapat masuk dapur…takut!!!



3 comments:

sonata anak kancil said...

eeeiii takutnya...kalau sy pun jerit sekuat2nya...sib baik tak ade apa2...

maiyah said...

aduh mak.. bahaya tu.. nasib ada sore anita kan hehe

HASNAH said...

To sonata anak kancil : Syukurlah..takut nak bayangkan!!!

To Maiyah : Tu la pasal...biasa tak pernah nak cakap kuat2..sekali jerit...jiran pun dengar!!! malu weh...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers