Followers

19 November 2009

makan...makan...

Tak de mood nak story banyak2..just drop by this pic ajer...nanti lain kali saya story...esok kan dah mula cuti...nanti tak de story nak publish...so, tgk yg ni jek...ok...lagipula badan sgt penat...
sekarang ni lebih baik saya rehat
sekarang ni lebih baik saya berenti berblog
sekarang ni lebih baik saya stop
sekarang ni lebih baik saya out
sekarang ni lebih baik saya publish N3


ramadhan seafood..jamuan akhir tahun


chicken rice shop...tesco Kota Bharu

5 comments:

Maiyah said...

nape nak berenti berblog plak.. tapi mmg kene rest jugak ye tak.. moga akan ceria

Nida n' Hanafi said...

Salam..
Tengok gambar2 makanan ni tiba2 teringin dan teringat pada keropok lekor... nak buat tak pandai.. alamatnya kena tunggu tahun 2012 ler baru boleh makan.. (Insya Allah dah balik Malaysia)

NzA said...

lapar la pulak ttp laporan PSS msh byk lg nih...aduzzz!!!

HASNAH said...

To Maiyah : bukan berenti selamanya..tuk hari tu jek...kasi suspen sket...

To Nida : cian..tapi kalau nak makan pun bleh...skang ni dah ada kepok lekor segera...

To nza : siapkan cepat...nanti leh bercuti ngan aman....he..he..

Guru said...

assalammualaikum

selamat cuti sekolah

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers