Followers

21 November 2009

HAK 2009

Ingatkan cuti nak le rehat, tapi lum lagi bleh rehat...semalam siapkan baju tempahan jahit manik, hari ni plak sepupu dtg nak suruh siapkan hantaran tuk majlis kawen anaknya..tu la...walaupun tak bertauliah..laku gak rupanya saya nih...(ehemmm...jgn mare...)

Esok plak ada mesyuarat kt PPD tuk GPK HEM...jangan tak tahu, cuti pun masih ada kerja beb...lagipula lusa dan hari2 yg seterusnya tu kena g skolah tuk isi borang2 ke sekolah menengah dan sekolah yg dipohon oleh pelajar...haa...kan tak leh nak cuti...yang dok bising cuti skolah tu apsal???kerja gak weh...

Sebenarnya nak post N3 tertunggak, walaupun dah basi tapi layan aje la yek...hari rabu, 2 hari sebelum cuti skolah hari tu adalah Hari Anugerah Kecemerlangan, memandangkan sekolah kita baru abis satu majlis besar ari tu..majlis persaraan GB dan kerana itu gak majlis anugerah ni hanya kecil2an dan dalaman shj...(lagipula belum ada GB baru)

Majlis anugerah ni buat ala kadar aje..jemput PIBG dan ibubapa sahaja...hadiah plak hanya Guru2 Penolong Kanan dan Pengerusi PIBG yg sampaikan..plajar semua tak kisah..asal dpt hadiah kan...

Terimakasih buat semua ibubapa yg terlibat menjayakan majlis ini, kerana mereka dgn sukarela menyediakan nasi dagang tuk jamuan hari tu disamping tapai beras yg manis dan menghadiahkan pulut semangat buat semua guru sebiji sorang...best gak..terimakasih ye...lainkali buat la lagi...para pelajar tahun 6 pun dapat satu sorang pulut kuning...ermmm..bertuah btul...

Sebenarnya pada hari tu plak ada mesyuarat kat PPD berkaitan HEM..tapi terpaksa jugak balik skolah kerana ada majlis...berkejar bagai la...Sampai kt skolah plak...mc trus panggil naik pentas tuk sampaikan hadiah2 tu...maunya tak penat...geram jugak tapi dah tugas kan...

Ok layan jek pic2 yg ado.............

Ni ha.. muko baru balik dari mesyuarat yg trus kena naik pentas...
basah plak tu cos redah hujan...


Ermmm...sronok jugak, dapat pulut semangat dari PIBG sorang sebijik...terima kasih ye...

2 comments:

nza said...

bagusnya PIBG sk has.....gitulh dh last ni, byk sgt mesy n kursus...rs nk pitam jer...tension sungguh.

HASNAH said...

to nza, memang pun..ngalahkan menteri...kerja! kerja!..

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers