Followers

21 November 2009

Jamuan..dan keputusan UPSR..

Ha...nak sambung sket lagi...
Selesai sahaja penyampaian Hari Anugerah tu, saya dan dua cikgu saya ke Kota Bharu tuk cari hadiah wat semua guru2...dalam ujan yg tak berenti2 tu kami bertiga redah jugak la..sebenarnya bimbang gak..kut2 la air naik nanti...tapi Alhamdulillah..selamat sampai ke rumah balik dah malam..hai..satu ari kerja tak berenti nih...nasib baik gak la dpt hubby yg sporting..tak marah kan B!!!

Lagipula hadiah ni nak sampaikan pada ari last skolah iaitu hari khamis, kerana skolah seperti biasa mengadakan majlis jamuan akhir tahun...tak smpt dah nak tangguh..jd kena pergi gak la...penuh satu kereta ngan hadiah2 tu...tapi tak smpt plak nak snap pic...penat punya pasal...

Jamuan ni jugak hanya kecil2an aje..hanya direstoran sekitar sekolah jugak..lagipula dalam cuaca yang basah...kena redha aje la...

Oh ya..tentang keputusan UPSR, tentu semua nak tahu kan...tak nak tahu pun tak pe..tapi baca gak la ye...Calon UPSR skolah saya tu hanya 25 orang jek, jgn terkejut la...biasa jek..skolah kecik...jadinya target kitaorang pun ciput je la...3 orang 5A...tapi hanya lekat sorang jek...yang target dua lagi tu...hanya dpt 4A 1B..sian diaorang..menangis...plak tu sangkut kat matematik...biasanya sebelah pantai timur ni..masalah utamanya Bahasa Inggeris..tp diaorang dapat A...nak buat camno kan...terima aje la...lagipula tuk subjek sains (matapelajaran yg saya ajar) dan bahasa inggeris...dpt 100%, semua pelajar lulus...Alhamdulillah...

Dah 2 N3 hari ni saya publish...so jgn jemu tau..layan aje la...

Belanja makan The Chiken Rice Shop kt Tesco Kota Bharu...
Ermm...sedap...

Penyampaian keputusan UPSR..tengok la..pelajarnya sket aje...
Tahniah pd yg berjaya....


Jamuan akhir tahun...kecik2 aje...tapi kenyang...erk...Alhamdulillah...

6 comments:

nza said...

tahniah utk murid2 yg cemerlang tu....

HASNAH said...

to nza, terimakasih ya..macamana keputusan skolah nza?

maiyah said...

tahniah wlau tak ramai.. cikgu tak pening kepala lah kalo tak ramai

HASNAH said...

To Maiyah : ya betullllll...

juk said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.

Zuki (zukidin.blogspot.com)

HASNAH said...

To Zuki: terima kasih..OK

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers