Followers

01 November 2009

Exam dah bermula...



Hari ni start exam akhir tahun...ye la...lagi dua minggu sekolah nak cuti...minggu ni exam..pastu nak peksa kertas..dan buat hari anugerah kecemerlangan...banyak tol keje yg menanti..tambah2 ngan persediaan majlis persaraan GB nanti...

Tadi sempat dok wat buah tangan buat tetamu sempena persaraan GB nanti...ala2 buah tangan kenduri kawen tuh...ikat saputangan, bunga telur, tampal sticker pd paperbag...banyah weh..tentu kalian heran kan...bukannya saya sorang yg wat keje, ramai...tp...yg bleh harap sekerat jek...(termasuk la saya) sekerat lg tu biasa la...tukang trafik lalulintas...pi mai..pi mai tang tu gak...he...he...

Balik skolah tadi, bersama ngan 2 orang guru...pegi cari tudung unk guru perempuan dan ambik tempahan batek nak pakai pd majlis tu nanti...merah you...nak post kt sini pun tak sempat...dah bawak ke tukang jahit..takutnya tak siap nak pakai dlm majlis tu nanti...

7 comments:

maiyah said...

buah tangan pe tu mcm tuala je

HASNAH said...

To Maiyah : tuala la tu + bunga telur...

a kl citizen said...

assalammualaikum

memang best hujung tahun, banyak kerja tapi gembira menunggu cuti sekolah

HASNAH said...

To a kl citizen : memang pun...bestnya tggu cuti...raya haji plak...ermmm...tak sabar...

Tirana said...

Cikgu-cikgu tengah sibuk sekarang sebelum bercuti panjang. Tak sabar nak tunggu cuti..hehehe..

HASNAH said...

To Kirana : betul lah tu kak...tak sabo dah ni...cam budak2 jek...

eriey said...

musim pekse ni kan..best jer duk nanda ketas..hehe

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers