Followers

31 October 2009

dah berbunga...






Gembira sungguh tgk orkidku dah berbunga...ye la..dah bertahun rasanya..dok bela aje..tak bagi baja...tup2 berbunga...cantik lak tuh...ni yg buat saya rasa nak bela baik2...ye la..tak bela pun berbunga cengitu..kalau jaga, mesti lagi cantik kan...

ok layan..pic orkidku itew...sekali ngan tuannya la...apalagi...photo gediks tuh...

7 comments:

Tirana said...

Cantik bunga orkid macam tuannya jugak..Kak tirana pun suka bunga-bungaan

nza said...

wah mmg cantik la...patut le tuannya pn senyum semacam je..ha tu tndanya senyum penuh kepuasan n hepi....

HASNAH said...

To kak Tirana : Terimakasih la kak..kadang2 kesian gak kat bunga2 tu..tak smpt nak berbaja...

To nza : senyum puas + ngada la tuh...

Idalara said...

aduh...
orkid hasnah betul2 mengembalikan nostalgia ida kat rumah di cheras..masa bersama2 dgn arwah..ida mng 'gile' orkid..sanggup berhabis demi orkid..arwah tk pernah membantah..bila balik melaka ida mesti lalu Mantin sbb nk singgah beli orkid, rasanya ada berpuluh pasu orkid jadi koleksi ida..tapi semuanya dh tinggal kenangan..duduk rumah skrg tk mengizinkan ida bela orkid sbb tk sesuai..

sesungguhnya bunga2an menyejukan mata dan hati kita.

HASNAH said...

To Idalara : habis orkid2 tu sapa yg jaga...sayang kan....

atie said...

Cantik kak bunga orked tu....Tuannya pun hiks...

sonata anak kancil said...

cantiknya orkid ....syg kat rumah sy tak ade pokok2 orkid...hubby tak nak tanam - yg lain2 adele...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers