Followers

05 November 2009

Banjir dah....




Nasib baik la dah ujung minggu...sok dah cuti..jgn poning dah le...(kt pantai timur)
Hari ni hujan tak berenti..kawasan skolah dah naik air...erm...best gak...boleh balik awal...lagipun dah hari akhir exam...minggu depan wat persedian majlis persaraan GB plak...

Jom layan pic banjir kt skolah...

6 comments:

maiyah said...

nsib baik ujung minggu kan, tapi syok gak main air.. berenang2 hehee

eriey said...

wahh..akak dh kira cuti yer..ni jeles nih..hehe

sonata anak kancil said...

lagi lama hujan,lagi tinggi air naik....woowww
ade anak murid dok harung air banjir....

Nida said...

Tengok gambar banjir ni, risau lak rumah kami di Kuantan.. Setakat tiga tahun ni Alhamdulillah, tapi rumah kami tu dalam kawasan kerap banjir juga..area laluan Kuantan-Pekan. Harap2 semuanya selamat...

HASNAH said...

To Maiyah : mula2 tu mmg syok...tapi hujan tak berenti dr semalam...dah jadi takut plak...

To Eriey : Cuti ujung minggu eriey..ahad ni skolah balik...tak sabar nungggu cuti nih...

To Sonata Anak Kancil : 3 atau 4 ari ujan tak berenti tak yah harung lagi...brenang trus...he..he..

To Nida : mintak2 la tak kena banjir tahun ni kan....

nza said...

aduzzzz.....dh mula banjir la..kak muar ujan gak ttp xlebat sgt n selang sehari je...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers