Followers

30 October 2009

Jeng3...inilah hasilnya...




Tadi dok gelak kat my hubby lukis pic mak dan pak sedara saya...pandai ke B..pas tu..saya masuk dapur nak masak dan bila keluar tu...arr...ni hasilnya...jadi tak kawan2?? tahniah la B..tak sangka la tangan masih lum keras lagi...boleh dok godek2 shading pic tu...

Sekali dah jadi tu..skrg ni..nak tau my hubby dok wat pe...ha..dok lukis sapa tu ek...teka la ya...kalau betul... tu tandanya pic tu menjadi...he...he...

7 comments:

Vasfiye... said...

Black pen pictures. Really very beautiful.
I want that: D
good evening.

nza said...

brbakat sungguh..nk tmpah satu...bole!!!!!hi.

HASNAH said...

To Nisa : Thanks...


To nza: Boleh....apa salahnya...

azlina said...

salam hasnah...
teka..yea duk lukis wajah yg tersayang le..sapa lagii kalau bkn isterinya...mai sini lukis gmbr kami pulak sambil jln2 mkn agin..

HASNAH said...

A'ah la Ina...nak tergelak pun ada...sebabnya tak jadi sgt...ada iras2 jek...melampau...lukis org lain jadikplak...he..he...pelukis profesional la katakan....

azah said...

salam hasnah..pandainya hubby hasnah lukis..boleh wat cari makan tu..

HASNAH said...

To Azah : memang pun...tp rasanya tak bleh kot...sekejap jek tu...kjp lagi boring la...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers