Followers

29 September 2009

Raya lagi..

Semalam kt skolah buat majlis sambutan raya..dan..hari ni gak majlis raya lagi..
Hari ni wat satay dan nasi dagang..best la..asyik makan jek..tp tak la makan banyak
mana pun..gitu2 aje..bedal tapai beras jer..ni je makanan yg glamour abad ini..he..he..

Banyak btol pic yg disnap, tapi layan je la yg nih..mau berkulat dok tunggu upload..
lama bangat sih..

Ni masa dok agih2 satay wat sumer murid..makan jgn tak makan..

kuah kacang satu tong..he..he..

Nasi impit..

Satay satu periuk..

Ni la keluarga sekolah ku..tak ramai..
ni pun dah termasuk ngan tukang sapu & tukang kebun skali...

Pic mengada..

Posing bagai...





2 comments:

nza said...

Bestnya sk has dh wat jamuan raye..Xthn tgk satey feveret ku tu..

Sekolah nza nk wat jumaat nih..

Nza dulu prnah praktikal kt Jerteh. Lupe lak nama sk tu. Nza tinggal kt tmn prumahan yg dkt dgn sawah padi tu...lbh kurg 2-3 km jer dr bndar.

HASNAH said...

sambutan meriah sgt tahun nih..sampaikan 2 kali wat majlis makan2 tuh..
betul ke nza dah wat praktikum kt sini?
dah lama la tuh smpai kan skolah pun dah tak ingat..

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers