Followers

07 September 2009

Hari ni dapat award cute dari Ummi Humaira..Terima kasih ya Ummi..ingat gak kat saya kan..Dah ambik dah ni Ummi..


Syarat-syarat untuk ambil awards ini:

1. Buat Posting tentang Award ini.

2. Linkkan pemberi awards ini di entri itu.

3. Copy-paste Image di atas.

4. Sebelum ambil jangan lupa tinggalkan komentar di entri ini.

Ok semua saya dah buat.. dan saya bagi awards ini kepada;
1.Azlina
2.Razi
3.Farah-Permata Ayah Bonda
4.Ena..larat ke ko Ena
5.nza
6.Maiyah
7.Azura
8.Lilies
9.Azah
10.kakintan

8 comments:

Unknown said...

thank you teacher...hehe cikgu diberi homework dgn ank murid...eh ummi la, silap lak..

NzA said...

tq Has di atas ingatan tu..ok nnti sy ambik n tepek kt blog kite...

cheryna zamrinor said...

selamat berposa teacher...

bulan2 posa nieh dpt award best betul kan!

azah said...

salam hasnah..akak ambik award nih..terimakasih kerana ingat kat akak..cikgu kan mesti ingat pd rakan gurunya...

lillies said...

salam kak...
ok...saya terima award ni....
thanx a lot...

Maiyah said...

salam.. yey yey dpt award.. sy nak ucap tima kasih pd mak dan ayah, suma krew production n all my peminattt ekekeke.. pasan jap

azlina said...

salam hasnah ina dtg ambil award ni terima kasih bebanyak yea...

HASNAH said...

Thanks 2 all my followers...coz sudi ambik award kt blog saya...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers