Followers

08 September 2009

Jadi doktor..

Tentunya teman semua nak tahu kan apa kena mengena ngan tajuk
N3 kat atas tu...Yela..hari ni sy jadi doktor tak bertauliah yg
mengambil suhu para pelajar yg nak menjalani UPSR dan mengagih2
'mask'...seronok gak...suhu purata para pelajar kebanyakkannya
35 dan 36 darjah celcius ..nasib baik gak tak ada yg 37 ke atas...
kalau tak kena kuarantin la jawabnya..
Syukurlah..hari ni gak dah selesai tiga subjek..
bahasa melayu kefahaman, bahasa melayu penulisan dan matematik
kertas 11, esok hanya satu subjek je..matematik kertas 1..semoga
para pelajar dapat menjawabnya ngan baik...Insyaallah.
Tapi..hari ni lupa la nak snap pic...mungkin esok la..nanti
saya akan upload kt N3 akan datang...bye...
Bagi teman2 yg ada anak tahun 6..semoga dapat keputusan yg
cemerlang...Aminnn...

2 comments:

maiyah said...

Amin.. cikgu

Dilla Zaidi said...

da tak leh panggil cikgu hasnah la pasni kak..

kena panggil doktor hasnah..hikhik..

sape yg jadi misinye?heheh..

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers