Followers

03 September 2009

Bertuahnya mereka...

Betapa beruntungnya pelajar2 sekarang..tengok..
betapa banyaknya kemudahan yg didapati..sepanjang
penggal persekolahan tahun ni...macam2 bantuan
disalurkan..
Awal Ramadhan hari tu pelajar dah diberi bantuan
baju dan duit raya..sebelum tu..pembahagian bantuan
KWAPM bg pelajar miskin dan yang
terbaru...bantuan pakaian dan peralatan sekolah
yg tak kurang hebatnya..bag, kasut, dua pasang
baju-kurung unk pompuan dan kemeja unk lelaki,
2 pasang setokin, 2 helai tudung..sehinggakan
sampai anak tudung pun diberi bantuan..hai bertuahnya
jd anak2 zaman siber ni..tambah2 anak Terengganu..
Yang harunya guru2 la..tukang carikan saiz dan
mengagihkan semua bantuan tersebut..


Tengoklah..pelajar dok cuba kasut muat ke tak..

Tengoklah betapa bersusahpayahnya cikgu nak carikan saiz....

3 comments:

maiyah said...

salam.. anak sy kategori anak yatim, jadi pihak masjid akan beri bantuan tiap tahun padanya.. walaupun keluarga sy kata takyah bik lagi bagi org lain yg lebih perlu, adik bedik sy masih mampu nak sara saya n anak tapi pihak masjid masih jugak.. alhamdulillah utk anak jugak

yongshaniza said...

rezeki utk mereka..alhamdulillah...hidup cikgu hasnah...senget2 badan cari saiz ekk...heheheh

nza said...

2lh kn Has, ttp yg nza geram n sakit hati biasanya budk2 yg dpt bantuan ni kategori yg tramat malas belajar. Bkn stakat mkn pakai dpt free ttp dpt lg tuisyen SBT...bkn nk kata, hmpir 80% yg malas. bazir duit krajaan je...mmg mrk mcm xbrsyukur.

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers