Followers

02 September 2009

Kasih seorang ibu, Taat seorang isteri & Tanggungjawab seorang guru..

Sudah sampai hari yang ke 12 kita berpuasa..
bermakna kita akan menuju hari2 yang masih
bersisa lebih kurang 2 minggu saja lagi..
Kita yang di dunia ini tentunya merasa kegembiraan
untuk menyambut hari raya..sedangkan mereka
yg telah tiada menangis kerana ramadhan akan
meninggalkan mereka..
Hari ni sekolah tempat sy mengajar mengadakan
majlis berbuka puasa dan sembahyang hajat unk
pelajar UPSR yang akan menjalani peperiksaan
pada 8, 9 dan 10 hb nanti..
Walaupun majlis ini sederhana sahaja, ianya cukup
memberi erti buat semua..anak2 didikku..buatlah yg
terbaik..Insyaallah..

Berkenaan dgn tajuk N3 di atas tu..sebenarnya
nak story sket pasal my hubby and my doter yg
berbuka puasa dgn ketiadaan sy..nak buat camnerkan!!
Tapi siang2 lg sy dah sediakan juadah berbuka
unk mereka..cuma sy je tiada bersama ngan mereka
unk berbuka..tu la pasal..tgjwb sy jugak sbg sorang
guru menuntut pengorbanan..Seawal 6.00 ptg dah
berada di sekolah unk menyediakan hidangan bersama
ngan ibubapa pelajar UPSR..
Walaubagaimanapun syukur Alhamdulillah...sumer
berjln ngan lancar..dan sama2 kita berdoa untuk
kejayaan anak2 kita..Insyaalah
Kt sini semesti nyer pic yg smpt disnap unk
tatapan bersama....ok...zassssssss.....layan..

Haa..ni sy tgh ceduk sayur lemak keladi..sedap tau..

Tengok..muka tak sabar nak berbuka..he..he..

Sebahagian anak2 didik pelajar UPSR..

3 comments:

maiyah said...

salam cikgu.. ayam yg tergolek kat meja tu nampak seksi ekekeke

nza said...

wah, best gitu Has. Sapa yg masak sume tu??. Sekolah kite dh wat solat hajat sblum cuti hr tuhh..

Mmg gitu le org pompuan. mcm suprwomen!!!!

Oklh, good luck gak utk ank2 murid Has.

HASNAH said...

To Maiyah: ada2 ajer la...dah tak nampak seksinya pun..dah kebulur...

To nza: ibubapa tahun 6 yg masak...kitaorang tukang hidang je...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers