Followers

05 September 2009

Berhujung minggu dan berbuka puasa di kampong...

Semalam hari jumaat sy dan family balik kampong...
sajer..nak berbuka ngan mak dan ayah...tetiba jer
lepas jumaat tu kitaorang rancang dan terus jadi..
Memandangkan blom masak aper2 dan konon nak bagi
kejutan buat mak dan ayah..kitaorang singgah jer kt
Bazar Ramadhan di Tendong..Bolehlah..beli juadah
dua tiga jenis..ala kadar jek...

Semalam 4hb september, kebetulannya hari besday my doter,
so tuntut hadiah aje..kitaorang smpt singgah kt KB Mall..
beli pezen buat my doter..saya bagi bag yg dia minat..kopak
gak duit..bukan calang2..bag zaman sekarang...
Abah dia..tak sangka bg gajet kt anak dia..ingatkan
sajer nak tengok..sekali beli...hah ko..terkejut bruk
jugak la saya..B, memang mengada tau...tak kan la bagi
pezen yang mahal cenggitu kt anak..handphone nokia 5130..
bazir jer..handphone dia kan masih elok lagi!!!tapi tak pe..
Jangan buat tak tau plak 13hb nanti hari jadi Saya plak,
jangan buat bodo tau...buat2 lupa nanti...jaga!!!!

Sementara masih ada waktu kitaorang order je pizza..buat
buka poser kat umah mak..best jugak..sekali sekala buka
poser ngan makanan omputih ni..biru biji mata hitamku..he..he..
Layan la pic yang tak seberapa nya nih...zassssss...


Ambik ko..separuh keter penuh ngan juadah..he..he..sekali sekala katakan...

Bazar ramdhan di kg Tendong yg saya sempat singgah beli juadah..

Tengok..muka umi dan abah..senyum ada makna tuh..kopak2..ni tgh tunggu order pizza..

* besday girl la.., senyum manjang dpt adiah dr kitaorang..

4 comments:

nza said...

amboi sronoknya Insyirah dpt bagai2 hadiah..Ha kalu xsilap dia ank tunggalkn????. Oklh Hepi besdy to Insyirah.

Wah, mcm nk kenduri tgk juadah penuh satu kete..meriah sungguh

Rindunya kt Pasir Mas...hu.

maiyah said...

salam.. yelah seronok dpt hadiah.. takpe ler mak kopak cecekali hehe

HASNAH said...

To nza: tu la pasal..anak tunggal punya pasal..
tapi tak de la nak manjakan sgt..tu pun sbb besday dia..tima kasih nza..

To Maiyah..mmg sronok..senyum manjang..

mummyseri said...

kak pekaba?
lama tak jenguk akak kt uma..
hepi birthday to insyirah..smoge jd anak yg solehah yek :)

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers