Followers

20 January 2012

~cuti datang lagi!!

Assalamualaikum wmth...
Apa khabar semua.. diharapkan walau dlm apa jua keadaan pun, kita semua sentiasa di dalam barakah dan lindungan Allah selalu... Aminnnn!!
Hari ni merupakan hari hujung minggu dan juga cuti sempena TBC.. yehawww.. cuti datang lagi!! mmg best la, tambah2 permulaan sekolah yg meng'stress'kan.. dan, kita berpeluang untuk merehatkan sekejap minda yg berat!! huhu..
Memandangkan kita bercuti dari bekerja, maka kita mula bekerja dalam bercuti... feninnn..
ye la kan, bercuti dari kerja makan gaji, tapi kita bekerja pula utuk keselesaan hidup!! mengemas dan membersihkan rumah yang tak pernah habis2.. bestnya kan kalau kita ada 'bibik' yang dapat membuat semua kerja2 rumah kita... tapi, itu hanyalah anganan yg tak mungkin tergapai dek hajat.. hehe..
Haha.. operasi pertama cuti kali ni, membersihkan kipas2 yg dah berabuk hitam.. mak oiii dari mana la datangnya habuk2 yang tebal ni.. x de ke tempat lain yang boleh disinggahi selain dari tempat yg tinggi2 cam kat kipas2 tu... kalau kat bawah2 senang la sikit saya nak membersihkannya... ini kat atas, jawabnya si hubby la kena buat semua tu.. seb baekkkk!! hihi jom layan..


huh.. kesian.. habuk masuk hidung!!


ni haa... habuk2 yg menghuni kt kipas2 tu..

2 comments:

NzA said...

bagusnya cik abe has..rajin menolong....

HASNAH said...

ehemmmm.. time rajin la tu!! hihi

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers