Followers

19 December 2010

sajer2 je...

Salam buat semua..
Sebenarnya saya tgh boring yg amat sgt ni..
semua aktiviti x dpt nak buat..alasannya senang aje..musim ujan!! huhu...
yg sebenarnya, my doter blm lg abis exam..paper akhir hari esok..siannya kan!!
apa2 pun kerja saya masa cuti ni selain dr buat keje umah, berpesbuk, antar ambik my doter kt skolah dan apalagi kalau x tgk tv ....rutin yg teramat boringnya!!
jadi dah x de keje kan..jd saje unk suker2..saya upload la gambar umah yg masih dlm proses pengemasan!! bila la nak siapnya kan..asyik bertangguh je!! huhu..
ye la kan...nak penuhkan satu umah tu, bukan calang2..budget mesti nan adooo... dan bnyk lg yg belum dpt dibeli..pelan2 je la ek..nanti2 la..kalau ada rezeki nanti kita tmbh mana yg patut..insyaallah...
nak tengok?..jomm...layanzz!!

ni, bilik my doter, pilihan deco sepenuhnya oleh tuan empunya bilik!! gasak la yer!!

ni pulak ruang keluarga, tmpt santai2 gitu!!

yg ni pulak, ialah ruang tamu...

6 comments:

nza said...

comelnyoooo...jeles tgk...nza gok la xmeraso..wat rumoh kt Pasir Mah ttp xde nk duduk...loni adik hok sewo rumoh tu...hu.hu.hu....

HASNAH said...

tak pe nza, mana2 pun samo jah (ayat memujuk tuss) rezeki nza kt johor, nak buat camner dop!!syukur lah!!

maiyah said...

wahhh.. cantik menarik

HASNAH said...

maiyah, cantik.. menarik.. ko mmg da'bommm!!hihi..

Dilla Ady said...

cntiknye rumah akak..kalu singgah nih, konpem tak nak balik...cam kt hotel!

HASNAH said...

dilla, ada2 aje la tu!! tak de la smp camtu..biasa2 aje la!!anyway makasih dooww..hihi..

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers