Followers

21 December 2010

release..........................................

Assalamualaikum...
Hari ni walaupun hujan rintik2 dan kadang2 renyai2 jugak, saya ke pantai bukit keluang, besut. Bukannya saja2 nak berkelah ke apa..sebenarnya saya dan suami pergi menghantar my doter ke sana kerana mengikuti bengkel kamera dslr...hahaha..maklumlah semalam abis periksa SPM, so hari ni terus beraktiviti!! huhu...

Sebelum diorang start berbengkel, kami apalagi... cam biasa la...kita posing doluuuuu!!! jom tgk!!

sangat suker tgk pic nih!!



suka sgt bergaya budak itu!! haha...


tgk ni..hasil yg begitu bagus..blur kt belakang!!








5 comments:

nza said...

bestnyo ado bengkel dslr....kt umoh nie dh beli 1 thn lbh ttp main hentam jah...xtau teknik hok betul...
cntiknyo pntai bkt keluang..maso dok maktab dulu kalu wat xtvt mesti g situ....

HASNAH said...

tu la, abahnya beli dslr, tp tak pandai sgt nak guna, kebetulannya minat anaknya sama..so sajer join2 member yg abis exam..ok la!! kalau pandai guna kamera pun satu kelebihan kan skrg ni, boleh buat duit jugak!!

Dilla Ady said...

cantiknye gambar yg first tu kak has..

cantik2 la gambar2 kt entri nih..suke tgk!

HASNAH said...

makasih dik!! pic santai gitu..

aiDieNa said...

Wah.. bagus amik kursus tue.. at least masa terluang dimanfaatkan.. boleh buat pendapatan sampingan tue.. :)

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers