Followers

30 November 2010

allloooo!!!!


Salam buat semua...lamanya tak berblog!! ari ni masuk dan kena sapu2 dulu..penuh ngan abuk dan sawang!!! ish..ish..ish..
Apa khabar ye semua??..harap2 agar sentiasa diberi kesihatan yg baik olehNYA... sy ni cam biasa la..alhamdulillah sihat seadanya!!
Tak tau la kenapa, sejak dua menjak ni...mood berblog ilang begitu saja...cerita2 suka duka silih berganti tanpa dpt dikongsi di sini...sebenarnya nak sgt upload pic yg bersusun..tp tu la...hanya tinggal cita2 shj..
Mungkin juga mood unk berblog ilang disebabkan oleh ketiadaan my doter kt umah...(ada kena mengena ke) keh..keh..keh!! ye la..biasanya saya berblog ketika menemani beliau menelaah buku2 pelajaran...jd disebabkan beliau dah duk kt asrama..time berblog dah tiada..(betul ke?)
apa2 pun alasan yg saya berikan, sebenarnya hanya alasan semata..hakikatnya mood yg utama adalah disebabkan oleh virus MMMMMMMMMMMMM.... yg kian bertakhta di diri ini...ermmmm..sori ye kawan2..nanti nak cari balik mood yg ilang itu..dan saya akan kembali aktif berblog,,Insyaallah..

1 comment:

Nida said...

Lama tak ke sini..

memang kadang2 rasa macam malas nak berblogging tapi rindu pula pada kawan2 alam maya..

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers