Followers

05 March 2010

berpeluh !!


Salam buat semua..
Biarlah n3 ni dah lama lepas...
tapi nak jugak post kat sini...
ada saya kesah??

Isnin lepas saya ke PPD Besut
unk mesyuarat SPBT bg membuat
tempahan buku teks 2011..
tambah2 lagi semua buku bagi
tahun satu adalah buku baru!!

Dah la lwt ke sana, sampai separuh
jalan...jalan plak ditutup buat semua
lalulintas..haru betul!!
takut lewat punya pasal...masuk
jalan kampong kut2 dpt la cpt
sket..tapi hampeh..keeluar jln besar
kat tmpt lain pun tutup gak..

so tunggu aje la..pasrah...siap mintak
ngan polis bgtau nak ke PPD..dia kata
tak leh jugak..adoyaiii...
Daripada dok tercongok kt dlm kete..
saya kuar ngan kamera yg slalu saya
bawa...tunggu rombongan berbasikal tiba..
ha..layan pic yg saya ambil ni..
tah ape2...
tapi ada gak kenangan
Le Tour D'Langkawi!!

No comments:

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers