Followers

14 February 2010

Besut...Bumi Ulul Albab

Assalamulaikum dan salam ingatan buat semua rakan blogger..
Rindu kamooo...

Bagi kami di negeri pantai timur, hari ni merupakan hari cuti hujung minggu
sebelum menyambut Tahun Baru Cina, pada hari ahad dan isnin nanti..
Bagi sekolah tempat saya mengajar..kebetulannya kami dah mengambil cuti
berganti pd 2 kali hari sabtu yg lepas, maka cuti kami akan berlanjutan sehingga
hari ahad minggu berikutnya..jgn tak caya!! walaupun tak berkesempatan
nak bercuti kemana2, tak apalah..byk jugak kerja yg sedia menunggu..
terutamanya membeli barang unk umah yg sedang dlm pembinaan...

Tapi dalam kita baru nak merasa mood cuti, hari ni ada majlis bersama
TPM kita YAB Tan Sri Hj Muhyiddin bin Hj Mohd Yassin di Besut,
Bumi Ulul Albab...

Pagi2 lagi kami, saya & hubby bersiap ke majlis tersebut..
Majlis ni adalah bersempena Anugerah Kecemerlangan UPSR & PMR
Daerah Besut 2009
Majlis ini diadakan di sini kerana kejayaan Besut sebagai juara negara
dan memperoleh kejayaan yg cemerlang dlm UPSR dan PMR
pada tahun lepas...
Bangga jugak la weh...
TPM tu...
YAB Tan Sri sudi dtg meraikannya
bersama warga pendidik di Terengganu
espeacially buat warga pendidik di Besut..he..he...
dapat gak tengok TPM & Isteri dr dekat..
Ramai gak yg dtg..dan di antaranya ialah spt dlm pic kt bawah tu..
tapi sebenarnya ramai lagi..tapi yg gahnya diorang ni la...

So layan ajelah pic yg smpt disnap, bukannya apa..
tak smpt nak berposing, lagipula malu ahhh!!!
ramai betul org!! he..he...

ni, masa kt umah..sedondon gitu!!

Billboard di tengah2 bandar dan
kumpulan rebana yg menyambut rombongan TPM..


Smpt gak posing ngan rakan2 cikgu...
TV besar jugak aada disediakan di luar dewan..


Antara yg hadir..

7 comments:

nza said...

tahniah utk warga besut...mmg best la student besut nie......
Wow lamanya coti...

ummi humaira said...

salam Hasnah...

seronoknya lama bercuti...

ummi pun tak kemana2 CNY ni coz ank2 yg sklh Men. cuti sampai Ahad depan tp yg sklh Ren. sampai Rabu ni aje .hubby pun kena keje.

melepak aje ler kat rumah

HASNAH said...

To nza : cuti pun tak leh kemana, byk betul kenduri..kt umah teman2 baik pulak tu..mesti pegi punya!!

To Ummi : tu la pasal, sy je yg cuti pjg..mereka 2 berana tu skolah la pulah!! aishhh!!!

a kl citizen said...

assalammualaikum

best jadi warga besut ya...
tahniah

Nida said...

Salam kak..

Selamat bercuti dan berjalan-jalan!

zue said...

wah..beso banner tpm iteww...tahniah utk daerah besut dan selamat cuti2 sakan.

~ CeguLinn~ said...

selamat bercuti pnjng ....

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers