Followers

05 February 2010

berhujung minggu dgn membaca!!!

Petang semalam smpt singgah di kedai buku...
Tengok punya tengok, berkenan plak ngan 4
buah buku ni...

Yang bestnya tu, smpt beli buku berkenaan facebook....
maklumlah dah jadi pengguna yg tegar!!!
Tapi..ilmu akhirat pun tetap tak lupa..
sambar buku agama 2 buah dan buku ilmiah tuk
kerjaya... nak berucap tmpt umum bukannya mudah!!

8 comments:

sonata anak kancil said...

ntah kenapa sudah kurang baca buku!

maiyah said...

mmg seimbangkan pun

azlina said...

salam hasnah...
nak tumpang baca sekali blh...facebook dah ada tapi tak reti guna langsung..tls komen jxb komen pandai le...he..he..buku2 tu semua memberi menafaat utk dunia dan akhirat.

HASNAH said...

To Sonata Anak Kancil : Ambil je sket masa dr kesibukan tu..kalau tak smpt gak, waktu nak tido..baca 2, 3 lai..cukup ar!!



To Maiyah : Kadang2 buku leh jadi teman terbaik kita!!!



To Azlina : boleh, apa salahnya...buku2 tu boleh tolong kita untuk meningkatkan pengetahuan kita yg kurang ini!!

nza said...

NZA RAJIN gak beli buku n majalah ttp xsmpai 2-3 min pegang terus....zzzzzzz......

ummi humaira said...

salam hasnah...

he he he ummi ni sejak jadi ibu kpd 5 buah hati pengarang jantung ni , rasanya baca buku tak pernah habis2 , he he he , tmbah2 dah berblog ni . buku2 yg ada cantik jer tak berbekas .

HASNAH said...

to Nza : Saya pun smpt baca time nak tido je la...abis dua tiga lai jadi la...sok smbg plak..lama2 abis...tapi kalu yg menarik..mlm tu jugak abis baca...


To Ummi Humaira : Mmg pun kan!! tp yg pasti kita akan abiskan juga, tak kira cepat atau lambat...

zue said...

salam has,
mmg dah trlalu ramai yg ber FB ni. lebih2 lagi dok lega menternak dan bercucuk tanam di FB.

baguslah dunia dan akhir pun nak kena seimbang.

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers