Followers

01 February 2010

Assalamualaikum semua..
Hari minggu lepas, saya dan family
mempunyai jadual yg sgt padat!!!
Hari Jumaat tu, saya & family
berkesempatan menziarahi sanak
saudara di Hulu Kelantan untuk
sehari suntuk dari pagi sampai malam
dan pada hari sabtunya pulak, saya
sekali lagi ke Kota Bharu
unk membeli mozek!!!
Seronok sebenarnya, jika kita
berpeluang unk memilih serta
membeli kemasan unk rumah kita kan!!!
memang tidak dinafikan, ianya
adalah sgt memenatkan..tapi
ia juga sgt memberi kepuasan
kepada kita...dan setelah pilih
punya pilih, sesuai ngan catnya nanti,
kami bersetuju untuk membeli mozek
bagi kediaman kami...

ok layan pic model2 mozek abad ini!!!




4 comments:

ummi humaira said...

salam hasnah..
bila dah siap nanti tentu cantik sekali.yg pasti dpt kepuasan kerana pilihan hati kita sendiri . rumah ummi ni guna yg dah tersedia jer.

nza said...

maksud has tile ye...mmg bestkn kalu dpt pilih sndiri. br puas hati..nza pn tgh brcdg nk pasang tile kt porch kete..blum smpt lg nk g cari..ttp kt muar mahai n upah psg pn mahai weh!!!

Ena Qalinsya said...

wahh sakan hasnah nak deco umah.. ni jeles nih

HASNAH said...

To Ummi : Ala kadar je la tu Ummi, buat mana2 yg patut dan sesuai ngan harga!!




To Nza : A'ah la Nza, tiles le tu...rasanya kt sini lagi mahal kot!! tapi kena gak beli...tak kan tak pakai tiles kot!!



To Ena : Deco yg sesuai ngan budget jer!!!
lebih2 tak de la kot!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers