Followers

11 November 2009

Bersara...(Part 2)

Tgk tu..saya ngan hadiah peribadi tuk GB...ada sketch pic GB lagi...

Ni hadiah kami ( dr 3 penolong kanan ) buat GB kesayangan... PK 1 yg sampaikan....

Ucapan dr YB Adun..

Ucapan dr Pengerusi PIBG...








Hari ni rasa terlebih rajin la...walaupun kerja tak berhenti dr
semalam, badan pun rasa lenguh2 dan penat, tp demi kawan2 semua yg inginkan cerita dr saya...(perasan la tuh..) saya rasa bersemangat plak nak upload pic
dan masukkan post2 Majlis Persaraan GB saya yg berlangsung pd hari ini 11.11.2009...

Semalam langsung saya tak smpt nak terjah blog...maklum lah sibuk sangat2...dan hari ni bila aje bukak blog dan dpt komen dr kawan2 rasa bersemangat plak nak masukkan pic2 majlis ari ni...

Padi tadi, tiba ke sekolah lebih awal bg memastikan segala perancangan majlis berjalan lancar...menyudahkan apa2 yg patut...menyiapkan pulut semangat, barang2 hantaran dan menyediakan menu makan dif2 jemputan...

Lebih kurang kul 9.30..para jemputan datang..bg pihak sekolah merangkap AJK jemputan, saya bersama beberapa org guru menyambut ketibaan semua para jemputan termasuklah YB Adun, Pegawai Pendidikan Daerah, Guru2 Besar Zon dan dif2 jemputan yang lain...

Selepas ucapan dr beberapa org berkenaan...sesi tayangan video di mana memaparkan pic2 GB selama berkhidmat di sekolah...Walaupun hanya 2 tahun berada di sekolah saya...sesungguhnya terlalu byk kenangan beliau bersama kami...sebenarnya tayangan video tu sedikit sebanyak menyentuh rasa kami semua...tapi tahan aje la yek..malu wey..ramai gak jemputan yg ado....

Tapi sayang..pic semasa menumbangkan lembu tidak smpt saya snap memandangkan terlalu sibuk di bahagian lainnya...terkilan jugak rasa di hati...tapi tak apalah...sememangnya sgt meriah dgn ibubapa yg dr semalam turun pdg bagi tujuan kenduri ini...bukannya seekor lembu...bahkan ditambah pula ngan seekor kambing...ermmm makan gulai la...hingga menjilat jari....

Selepas ucapan dr yg diraikan GB..sesi penyerahan hadiah2 drp individu serta jemputan berjalan...wah meriah sungguh...banyak jugak GB dpt habuan...macam naik umah baru...byk sgt...2 kenderaan besar tuh yg menghantar hadiah2 tu ke rumah GB...

Sebenarnya nak jugak sudahkan N3 nih..tp mata dah terlalu kuyu..mungkin esok aje la saya sambung unk part 3...lagipun ada sesuatu yg sgt menarik semasa rombongan menghantar GB ke rumahnya unk saya kongsi bersama silent readers semua...tunggu ya...

OK la...saya uploadkan pic semasa majlis berlangsung...layan....

3 comments:

Guru said...

assalammualaikum

tema pink ya....
meriah nampaknya

Maiyah said...

ucapan kat kek tu 2 dlm 1

Dilla Ady said...

amboi...merahnye mak ngah, kak has...hikhik

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers