Followers

28 October 2009

Doa ibu..


Ni sebenarnya N3 tertunggak..tak sempat nak post...hanya draf jek..tapi memandangkan hari ni saya mempunyai masa luang..baru bleh post...

Sebenarnya nak criter, my doter pegi menyertai kem motivasi kt Pulau Kapas...so kami (saya ngan hubby)rasa sunyi sgt...3 hari tu cam rasa berminggu...tak kasi pun nak pegi gak..ye la kadang2 dia pun nak release tension gak kan...

Susah gak rupanya ada anak sorang ni..kalau nak pegi memana...risau sesangat..tak reti nak criter macamana perasaan saya...tapi tu la hakikat...kena la terima seadanya...cuma hanya doa ibu yg sentiasa mengiringi dirimu nak...

Syukur...semuanya selamat...my doter selamat pegi dan kembali..bukannya apa..kat sini dah nak masuk musim tengkujuh...syik ujan jek..plak tu pegi kt pulau...sapa yg tak risau...mintak jauh la segala musibah...Amin...

Ok la layan jek pic my doter masa kt Pulau Kapas tu....

4 comments:

a kl citizen said...

assalammualaikum

samalah kita, anak sorang... memang risau je kalau takde depan mata

maiyah said...

anak sy tak lama lgik sibuk ler tu nak gi sini sana.. pompuan sorang hehe

sonata anak kancil said...

alhamdullilah dah selamat kembali...dijauhkan seperti yang di Perak tu...

HASNAH said...

To kl citizen : hanya kita yg mengerti...

To Maiyah : memang pun..bila dah beso, pandai plak wat keputusan sendiri...

To sonata anak kancil : Nauzubillah...tu yg takut...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers