Followers

24 September 2009

Seronoknya..

Mesti teman semua nak tahu apa yg seronok sangat tu kan..
Semalam saya dan family ke Tanah Merah Kelantan beraya kt umah teman lama yang dah berpuluh tahun tak jumpa..kalau tak silap mungkin hampir 20 tahun..

Walaupun perjalanan yg jauh dan meletihkan..tapi bila jumpa mereka (kami sebenarnya bertiga) kepenatan menongkah jem jalanraya hilang begitu saja..

Semasa kami belajar di Politeknik Ungku Omar di Perak, kami bertiga ni memang tidak dapat dipisahkan..yelah dok satu umah, satu course dan satu negeri..pergi dan balik kampong plak mesti bertiga..susah senang berada di tempat orang dan macam2..tapi bila dah abis belajar masing2 bawak diri..nak survive la katakan..

Sebenarnya bukan kita tak cuba cari masa tu, tp..bnyk btol masalah yg dihadapi tambahan plak masa yg bergerak pantas membiarkan segalanya berlalu..

Kawan saya Jaa ni dah jadi bussinesswoman yg berjaya bersama husbandnya..mereka dah ada 3 syarikat kt Johor Bharu..dah beli umah kt sana..dan mungkin bermaustatin kt sana, yang Areza ni plak dok mengajar kt ulu..dan saya terdampar kt Trengganu..tup2 sekarang baru jumpa..ha..tak puas nak sembang..tp masa bergerak begitu pantas dan kita akur..mungkin di lain kesempatan kita akan berjumpa lagi..

O.k cam biasa la..layan pic yg smpt disnap buat kenangan..

Ni la..kawan lama saya tu, baju pink nih cikgu Areza, tgh tu..bussiness woman
yg berjaya dan tepi tu (yg dok sopan bagai tu...) saya la..

Bersama anak masing2..tapi tak semua ni..yg dah besar pjg tak nak plak bergambar...malu...

Kami bersama ngan hubby masing2..bila time nih my hubby nampak kecik sgt...he..he..

Masa nak balik, smpt posing lagi kt dpn umah Jaa ni..

Jangan dok boring dah la ya..tgk pic kami nih...

7 comments:

nza said...

bestkn dpt jupe kwn lama...mesti byk cerita..

Dilla Zaidi said...

salam lebaran kak has,

amboi sonotnye dapat jumpe kengkawan lame..tg best lg tu bile kite dpt tgk perubahan kengkawan kite kan..bwk lak suami n anak2 masing2..mesti best..

atie said...

Memang menjeles nih....raya nih tak sempat jumpa kawan lagi....huhu.Raya kat Pasir Mas yer kak, kita kat kubang kerian

maiyah said...

salam kak.. mmg seronok kalo dpt jumpa kekawan kan.. wah akak baik punyer posing hehe

lillies said...

salam...
Selamat Hari Raya kak...
Maaf Zahir dan Batin...

mesti macam2 nak ceritakan kak..hehehe...banyak kenangan nak dikesahkan semula...

HASNAH said...

nza, mestilah best dpt jumpa mereka..crita ttg anak2..yg sdg membesar..kerja dan mcm2..

Dilla, slm lebaran..beraya kat mana?

Atie, balik beraya kt kbg kerian..mestinya best jugak kan..

Maiyah, mmg seronok giler..he..he..

Lilies, selamat hari raya..mmg bnyk citer..

Rantong said...

Nice blog. Informative & impressive content.
________________
View Profile: Rantong™

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers