Followers

27 July 2009

Tag dr Ummi Humaira....


Ini adalah pic pada mood hari ini...yg diambil menggunakan notebook kesayangan nih...N3 sebenar nyer adalah seperti di bawah...he...he...

Semalam masa jalan2 kt blog kawan2...terjumpa satu tag menarik dr ummi...bukan nyer aper...sesaja baca...tiba2 eh...dah kena tag ruper nyer...bukan main ya ummi...dah pandai kasi surprise...memandangkan tak de N3 lain yg nak post kan, jadi ari ni nak masukkan tag tersebut yg dah dijawab sebegini ruper...layan...zassss........

1. Bekas kekasih saya adalah :
> cinta masa kolej…(diam…nanti en hubby tau…ampunnnn), dah abis kolej…abissss…..
2. Saya sedang mendengar :
> suara iklan dr tv…..
3. Mungkin saya patut :
> lipat kain…sok kan lagi banyak, kalau tak lipat skrang….
4. Saya suka :
> dengan kehidupan kami sekarang……
5. Sahabat-sahabat baik saya :
> semua kawan yg mengenali…terutama kawan sekerja…
6. Saya tak faham :
>kenapa ada orang dengki pada orang lain….semua dah ada kehidupan masing2 naper nak dengki orang kannnnn…….
7. Saya kehilangan :
> seorang ahli keluarga yg begitu dekat dan begitu rapat pd 24 Julai lalu…my beloved SIL….
8. Ramai yang kata :
> sronok jadi cam saya, tak de masalah…iyer ker???? (tiada sapa yg tahu ….)
9. Makna nama saya :
> BAIK..
10. Cinta itu adalah :
> sesuatu yg universal….
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
> tik…tak…tik…tak….dok chatting….(my doter)
12. Saya akan cuba :
>menyenangkan hati sumer orang…
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
> Sehingga ke ujung nyawa…..
14. Telefon bimbit saya :
> Dopod, N95 dan Sony Ericson….(sayang nak jual…pakai je la…3 tu)
15. Bila saya terjaga dari tidur :
>mesti en hubby…dok tgh sedap tido…nyampah….
16. Saya paling meluat bila :
> sesuatu masalah timbul….baru nak mintak nasihat…..
17. Pesta/Parti adalah :
> suatu keramaian bg menyambut dan berkongsi sesuatu hari yg bahagia….
18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
>kucing parsi…
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>dulu sampai sekarang dan selamanya rase cam sronok selalu….
20. Hari ini :
> buat kerja umah la…apalagi….
21. Malam ini saya akan :
> pegi kelas tambahan pljr UPSR….
22. Esok saya akan :
> pergi skolah cam biasa ler…
23. Saya betul-betul inginkan :
> Sebuah keluarga yg bahagia dan sentiasa dlm rahmat Allah selalu….Amin…
24. Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ini...
> Cam biasa jer….
25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
> KB Mall…
26. Makanan barat atau Jepun :
> KFC, Pizza Hut dan Secret Recipe…Makanan Jepun tak pernah makan….
27. Bilik yang terang atau gelap :
> terang…tido pun tak tutup lampu…he…he…
28. Makanan Segera adalah :
> biskut atau roti…boleh terus makan jer kalau lapar…. .
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
> Insyaallah…
30. Siapa yang anda mahu TAG?
> Macam yg ummi buat gak…pada sapa yg baca entry ni sampai abis…apalagi jawab ler….

3 comments:

Unknown said...

erk! ena kena buat ke tak ni?

HASNAH said...

buat ler...saper suruh hang baca? he...he...

Unknown said...

salam cikgu hasnah . timekasih kerna menyahut cabaran ummi .. tahniah anda berjaya !!!!!!!!!!!he he he

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers