Followers

24 April 2012

my lovely new gadget

Assalamualaikum buat semua teman yg masih sudi singgah kt laman saya..
Walaupun dah berkurun tak menulis, tapi saya masih tetap menjengah laman blog sahabat semua.

Kali ini saya ingin berkongsi rasa happy saya.. hihi.. :)
Syukur Alhamdulillah.. saya dan my doter dpt hadiah besar dr orang yg kami sayang..
(nampaknya kena tambah sayang la ni.. thanks la ye my dear...)
Walaupun mungkin bagi sesetengah sahabat, ianya tidak besar,
tapi bagi kami pemberian ini sememangnya sangat-sangat menggembirakan hati...

Korang nak tahu ke? alaaa kalau korang x kesah pun, saya tetap jugak nak tunjuk..hihi

MY NEW SAMSUNG GALAXY NOTES





Oh ya, my doter plak dapat lappy baru..
Seronok bukan main lagi..
Semoga dapat menggunakannya dgn sebaik2 mungkin
dan seterusnya berjaya dalam pelajaran..INSYAALLAH...
Sorry la ye.. gambar lappy x de plak.. (mood : rasa malas nk snap..huhu)

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers