Followers

04 January 2012

~Happy New Year 2012~

Assalamualaikum buat semua yg masih sudi unk singgah jalan2 kt blog yg semakin jauh ini...
huhu.. x mau sedih2 di tahun baru ini kan!! anyway...walaupun hari ni dah 4hb januari, tapi saya rasa masih belum terlambat unk 'wish' bt semua rakan2 saya 'a Great New Year Full of Joy & Prosperity!!' Semoga kalian semua dpt capai target atau azam baru 2012... azam & target tahun lepas tu.. pandai2 la ye!! hihi....

Sebenarnyakan... walaupun saya x post n3 kt sini, tp saya sering juga blogwalking kt blog kawan2 yang selalu 'mengupdate' blog korang yg sememangnya 'daboom' tu.. tahniah kerana menjadi blogger yg aktif... i likeeee!!

Kali ni bila saya buka blog saya, saya sendiri pun rasa terkejut... omg... mana menghilangnya 'shoutmix' saya... tiba2 aja 'unavailable'.. sedih mmg sedih.. sbb kt situ je saya dpt tgk siapa yg dtg & singgah kt laman sunyi ni... belek punya belek, rupanya shoutmix tu skrg dah kena byr.. hampeh... nak buek camno.. jd saya skrg dh buat cbox yg baru.. harap2 korang sudi la 'say hello' kt saya kt situ ye... kikiki...

Ok.. sekian, bubai.. love u all!!

2 comments:

ummiross said...

Salam Hasnah..
Happy new year dear!
Kain tak sampai lagi ye, ummi rasa sebab cuti new year baru ni,jadi lambat sikit,sabau ye, hikhik!.Atau hasnah cuba telefon pej pos terdekat, bagi no.treking yang ummi beri hari tu. Ummi pun akan telefon pej pos esok ye.

HASNAH said...

waalaikumsalam ummi...
makasih.. betul la, mgkn hny la tu.. ok tgk esok lu, kut2 sampai.. hihi..

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers