Followers

21 August 2010

makin jauh.......





Salam buat semua....rindunya saya pada rakan blog semua....
rasanya kian hari makin jauh jarak antara kita...bukan melupakan
tapi kesibukan waktu yg terlalu mencengkam mengatasi
segalanya....

Jika ada masa yg sedikit terluang, saya akan berhalaman di 'mukabuka'..
rasanya itu juga salah satu hubungan sosialisasi yg baik...
lagipula walaupun kita sekarang dlm bulan ramadhan, extra class unk upsr
tetap juga ada...kesian pada anak didik..letih berpuasa...letih belajar...
tapi ketahuilah murid2ku, cikgu pun letih seperti kalian juga...tp atas dasar
rasa tggjwb cikgu terpaksa lakukan juga..lagipun buka sekolah pas raya terus
exammmm...

buat rakan2 semua, bukannya saya tidak aktif berblog lagi...malah, begitu
banyak entry yg boleh di'post'kan di sini..tapi kekangan waktu membatasi
semuanya...
Sebenarnya sempena bulan yang baik ini, saya sedang dalam proses 'naik umah'...
mmg meletihkan...hanya dpt mengemas umah kala balik bertarawih dan pas tu rasa
sgt letih..jadi sikit2 saja yg mampu kami lakukan...janji, raya ni kami dapat BERAYA
di umah baru...Insyaalah..semoga ALLAH mempermudahkan segala urusan naik
umah....

9 comments:

sonata anak kancil said...

selamat beraya di rumah baru....saya pulak pindah sekolah ! beraya di sekolah baru lah jawabnya tahun ni

Ummi Humaira said...

salam Ramadhan cikgu...

patut ler lama menghilang... tak per lepas2 ni nanti kita berbicara di alam maya lg...

selamat berpindah ke rumah baru..

HASNAH said...

makasih sonata anak kancil, selamat juga buat awak ya!! walaupun beraya di sekolah baru!!!

Ummi, salam ramadhan ok..nanti insyaallah akan kembali berblog lagi...makasih ya!!!

azlina said...

salam hasnah...

selamat berpuasa dan beraya di rumah baru

HASNAH said...

haha..makasih ina...semoga puasa dan raya kita lebih bermakna dari yg sebelumnya....

Dilla Ady said...

beznya dapat umah baru..jelesnye kak..

bile la dilla nak merasa ye..doakan dilla ye kak..

HASNAH said...

janganlah cengitu dilla...Insyaallah akan tiba masanya tuk dilla nanti..akak selalu doakan yg terbaik buat adik akak..Insyaallah...

ibu WaWa said...

bestnya Hasnah dah duduk kat rumah baru...
nanti tunjuklah kat member blog rumah baru cikgu Hasnah.

HASNAH said...

ok, insyaallah ibu wawa...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers