Followers

02 July 2010

jalan2 cari gaduh...

Assalamualaikum semua!!
Semalam, pulang dari sekolah..
saya bersama 2 org kawan ke KB lagi..
Sebenarnya kawan saya ni nak jugak beli lampu
untuk umah barunya, so dia mintak
saya tunjukkan tmpt di mana saya membelinya
Sebenarnya bukan saya jalan2 cari gaduh ya!!
saje jer kasik hot itu tajuk!! wakawaka...

kawan belanja makan kt rasa mas..KB Mall..ok la tu!!



Korang pernah makan berangan grill tak?

kalau saya ke KB Mall selalu jugak beli buah ini 'chestnut'....
pergh..best wooo...satu small paper bag ni hanya rm10...




3 comments:

nza said...

suka sgt buah brangan tu...lemak brkerim gitu...ttp skrg mahai sungguh...

Dilla Ady said...

tak penah rase la kak..slalu kan nmpk org cine jek tau yg goreng buah nih..camno nk beli? tp akak beli nih ade ek yg da siap packing camni...bagus la..

agaknye ade jual jugak kot..tp dilla tak perasan..huhu

kak, dilla salin ye ilmu doa2 yg akak wat kt entri lepas...bergunanye dilla rase..terima kasih ye kak..

HASNAH said...

nza, org dulu2 cari lam utan je..pastu goreng pakai pasir...nak makan kena ketuk..hihi..lucu bila ingatkan..tapi skrg ni gigit camtu je..lembut dan kulit nipis..sedap!!


dilla, sedap la..tak macam dulu susah betul nak makan..proses yg pnjg..skrng ni siap grill panas2...lemak cos dah dicampur madu dan kopi!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers