Followers

10 June 2010

shopping time!!

Semalam jalan2 kat Tanah Merah Kelantan
Saja je lari dr kesibukan kota..
chewah..cam la duk kat kota besar...
biasanya kalau nak shopping, saya lebih
suka ke Kota Bharu atau Kuala Terengganu
tapi kali ni nak terjah butik ariani
kat Tanah Merah pulak..

Haa..biasa la dah nama pompuan...
seronok tengok tudung ariani yang
latest..mmg berkenan abiss..
sangkut 4 helai tudung + inner..
hai kopak beb..dah belian banyak
sangat dpt buat kad gold...
nanti boleh beli ngan harga yg lebih
murah!!! lagi seronok!!

Jom kita tengok apa yang dibeli..

biasa la budak sorang ni... kalau tak posing tak sah...


huh...kebetulannya ada offer musim cuti...


posing beb...


haa...tu la hasilnya...beg besar!!


jeng..jeng..jeng...cantik tak?


2 comments:

atty's said...

time sopink mmg besh..lawa2 ar tudung tu .

HASNAH said...

tu la pasal rambang mata nak milih...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers