Followers

22 December 2009

Adussss!!!!


Sakitnya...
tak tahu berpunca dari apa/mana..
tetiba je rasa sakit yg amat sangat...

Ceritanya, pagi tadi, semasa sedar dr tido...
nak bangun, solat subuh, tetiba tak leh nak bangun!!
haishhhh!!! nape plak nih...
tulun!!!! sakitnya...

Paksa gak la...sakit camana pun...
malas nak kejut org sebelah..
jalan berdencot2 (betul ke sebut ni!!!)
sembahyang yg tak sempurna..smbl tahan kesakitan
dari pagi smpai sekarang terasa sakitnya..
nak kena panggil tukang urut la nampaknya...

Penyakit...bila nak dtg tak bagitau pun...
Anyway..Alhamdulillah..jika ini mahu Mu...

12 comments:

sonata anak kancil said...

cepat2 pegi urut ke, cek doktor ke...dah tak lama lagi nak sekolah semula....

HASNAH said...

To sonata anak kancil : ok..ok..roger and out!!!

hani@debumelukut said...

Barang pun ada tarikh luput tempoh, ini kan kita..ambil lah masa untuk rehat, gi SPA ke, berurut tradisional ke...a reward to urself.
sekolah dah nak dibukak tu..get ready body n mind.selamat kesekolah dik.

HASNAH said...

To Hani : tu la pasal..haishhh
lagi seminggu nak bukak skolah...
sedap gak dok relax umah lama2

nza said...

cpt g urus has...nnti melarat lak...sk dh xlama lg nk buka...take care ok.

HASNAH said...

To nza : Alhamdulillah nza, dah baik sket! tima kasih ye!

Yatie Ariffin said...

MUngkin sebab kurang kalsium tu.kemungkinan je.

HASNAH said...

To Yatie : tu yg takut tu...padahal selalu gak minum susu anlene...
anyway, nice to know u!!!

ibu emy efy eqy said...

tersilap urat agaknya...

pergilah berurut. saya doakan semoga hasnah sihat sebelum sekolah bermula...

HASNAH said...

To ibu emy efy eqy : Tima kasih ye!! Alhamdulillah dah hampir baik ni..

ummi humaira said...

salam cikgu ,
cepat cari tukang urut ....
nanti bertambah lagi tu cutinye , he he he (mc ler pulak)
akak doakan semoga cepat sembuh dan ceria selalu.

HASNAH said...

tima kasih ye ummi!!

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers