Followers

16 October 2009

Anak buah..

3.00 ptg tadi..sy menghantar anak buah saya ke PPD untuk menaiki bas ke Kuala Terengganu unk menghadiri majlis khatam pintar alquran kanak2 tabika negeri terengganu.

Sebenarnya majlis tu akan berlangsung pd esok hari..tetapi hari ini mereka sudah bertolak dan akan menginap di Kuala Terengganu pd malam ini supaya segala perancangan berjalan dengan lancar pada esoknya..

Nak criter sket pasal anak buahku yg bernama Alya ini...dari umur 5 tahun saya dah bawak ke sekolah saya..walaupun kat skolah sy sgt sibuk..tapi sibudak Alya ni tak langsung membebankan saya..walaupun dia anak bongsu dan manja dalam keluarga kakak saya..tp dia seorang budak yg pandai berdikari dan boleh membawa diri...Kini Alya dah masuk 6 tahun dan dah khatam pintar alquran..oleh itu beliau dan seorang kawannya tlh terpilih mewakili prasekolah ke majlis tersebut...

Sebanyak 11 buah bas dari daerah saya mengangkut budak2 dgn pengiring ke Kuala Terengganu...meriah sgguh..dengan ibubapa yg menghantar anak masing2...

Jom mari layan pic yng smpt difotosnap tadi buat memoir....
Bersama dgn guru pengiring yg menemani Alya semasa di Kuala Terengganu

Bersama ibubapa Alya
Alya dan kawan baiknya Nur Nazihah..kecik Alya..lebih kecik si Nazihah tu lagi...

Merangkap pentadbir sekolah, guru dan mak saudara

Opppssss...yg ni tak leh tinggal..sapa lg kalau tak my doter busyuk tuh...

4 comments:

nza said...

bagus betul la Alya...Moga jadi ank yg cemerlang suatu hr nnti...

HASNAH said...

Insyaallah nza..mudah2an....

ummi humaira said...

salam cikgu ..
seronok tengok anak2 yg pintar al quran gitu . semoga ia berkekalan hingga keakhir hayat nya .

HASNAH said...

Ummi...Insyaallah...Aminnn...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers