Followers

22 September 2009

Belum smpt nak masukkan N3 hariraya, maklumlah terlalu bnyk rancangan,
sehingga ketandusan masa nak mengadap my lappy..

Hari ni pun kira ok la..jadi, memandangkan ada sedikit kelapangan..
sy nak publishkan pic2 raya yng smpt difotokenangan..

Cam biasa malam raya mesti smbt kt umah mak di Pasir Mas..
dan pepagi lagi pas smbyg raya kami seramai 7 beradik akan ada kat umah mak..
cuma raya tahun ni hanya kami 6 beradik jer..
memandangkan abang yg ke2 baru kehilangan isterinya..
jadi abg sy ni hanya beraya dirumahnya..menunggu tetamu..

rendang daging..best tau...

menu wajib..ketupat tiga bucu..

sedondon bunga..warna je lain...

ni la family En Kamal..hanya kami bertiga jek..

tiap2 tahun aksi ni jek..tak de posing lain ker?

mintak ampun dan maaf ni wajib ado...
B..ampunkan segala dosa saya yer..ishk...ishk..

3 comments:

maiyah said...

Salam lebaran.. sy lagi ler tak pakai baju raya pun hehe

nza said...

sedapnya rendang daging tu....mintak ckit..

eriey said...

wah..sedey nyer bersalaman d pg raya dih..sob sob..juadah rendang tu sdapp..yamm..make nga tupat..fuuuhh...

Sudi-sudikanlah singgah di teratak ini...

Always remember Allah

my happy life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

da'only one...

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

hepi besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers